Toggle navigation
Login
Toggle navigation
View Item
DSpace Home
Recursos de Investigación y Publicaciones
Publicaciones
Revistas Académicas
Revista Internacional de Estudios en Educación
Vol. 21, No. 2 (2021)
View Item
DSpace Home
Recursos de Investigación y Publicaciones
Publicaciones
Revistas Académicas
Revista Internacional de Estudios en Educación
Vol. 21, No. 2 (2021)
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Efecto de una intervención con tecnología sobre las percepciones de su uso y el aprendizaje del álgebra temprana
Date
2021
Author
Ibarra Cruz, Stephanie
Rodríguez Gómez, Jaime
Metadata
Show full item record
Abstract
Revista Internacional de Estudios en Educación
URI
https://dspace.um.edu.mx/handle/20.500.11972/1746
Collections
Vol. 21, No. 2 (2021)
Document Viewer
Except where otherwise noted, this item's license is described as Open Access
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Advisor/s
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Advisor/s
My Account
Login
Register